zondag 2 januari 2011

Kennismaking

Hallo!

Even tijd om mijn eerste blogbericht in te typen en ik maak er al ineens mijn kennismaking mee. Niet voor mezelf maar voor iedereen die deze blog leest natuurlijk!


Ik woon in een klein Oost-Vlaams dorpje waar ik sinds vorig jaar ben naartoe verhuist. Daarvoor woonde ik in de hoofdstad van het Waasland; Sint-Niklaas.

Voor mijn maandelijkse verdiensten aan de gemeenschap ben ik werkzaam als administratief bediende en dit in de vaste nachtploeg.


Verder zijn mijn hobby’s interesse in mythologieën (vooral Germaanse en Noorse). Dit dan ook nog samenlopende met de geschiedenis uiteraard. Ruimer vanaf die mythologie gezien kan je dan ook het nog bekijken als psychologie en esoterie. Van esoterie vooral het heidense Germaanse/Dietse.
Voor de rest hou ik mij ook nog met verscheidene andere zaken bezig. Zo fotografeer ik ook graag, dit met mijn Nikon D40X.


Verder zal je me nog veel beter leren kennen als je verder de blog leest natuurlijk.


Alvast welkom op de Heinzelmannlog en veel leesplezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten