maandag 22 augustus 2011

Huis 2

Vandaag naar het duurdere huis geweest dat 25000 boven ons budget ligt.

Ik ga proberen het kort te houden:
1 woord: WAW!

Daar zijn nu echt geen kosten aan, buiten een nieuw behangpapierke en een pot verf is die woning echt instapklaar!

Volgens mij is de zoektocht afgelopen, alhoewel heb ik angstige gevoelens over de keuze te maken. Het gaat hem om zeer veel geld en men moet er gerust van zijn dat men de juiste keuze maakt, zeker bij zo'n grote keuze. Hier moet men toch voor de rest, of een lange periode van m'n leven gaan wonen.
En de meeste mensen zoeken een lange tijd naar een juiste woning en ik zou het dan al op enkele weken gevonden hebben. Doe ik wel de juiste keuze? Dilemma dilemma.

Pluspunten: De huidige eigenaar verkoopt zijn eigendom (hij woont er reeds 18 jaar) om in het huis van zijn moeder die naar een tehuis is gegaan te gaan wonen omdat die het niet wil dat haar huis naar vreemde mensen gaat.

Hij heeft ALLES zelf gedaan, en dat is zonder overdrijven tot in de perfectie. Op heel dat huis is NIETS, maar dan ook NIETS op aan te merken.

Alle rolluiken zijn er elektrisch, ook de 18m² grote luifel in de tuin.
De tuin is wel een vrij kleine tuin moet ik nu wel zeggen. Alhoewel klein... Groot genoeg, doch daar waar ik nu woon heb ik een groententuin aangelegd, en dit zal ik hier niet meer kunnen uitoefenen.

Alle toestellen aanwezig blijven er staan, zijnde 4 vuren op aardgas, een vaatwasser, ijs -en diepvrieskast, ingebouwde microgolfoven, enz.

Alles is geïsoleerd: zolder, veranda, ...

Het tuinhuis zo groot als mijn huidige garage en maar van vorig jaar geplaatst.


Enfin, enkel positief NIETS negatief, buiten de kleinere tuin.


Ik heb al wat zitten rekenen aangezien dit een miljoen boven m'n budget ligt en ik zou het wel eventueel financieel aankunnen, mits wat vrijmaking van geld dat ik heb vast laten zetten enkele jaren geleden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten