vrijdag 18 februari 2011

Emotioneel

Gisterenavond belde een collega me al wenende op m'n GSM op met de melding dat haar grootvader was overleden, en of ik niet naar het werk al wou komen om haar te vervangen. Het was precies om 1931uur dat ze me belde. Ik moest toch de nacht op gaan die avond en zou normaal beginnen aan mijn dienst om 2100uur. Dus ik doe snel mijn schoenen aan en wrijf wat brillecreme door m'n haar. Ondertussen maakt m'n lebensgefarthin mijn thermos klaar en haalt m'n boterhamdoos uit de ijskast om in mijn rugzak te steken.

Een dik half uur later ben ik op dienst aanwezig. Een klein uurtje vroeger dan anders. Mijn collega zegt niet veel, wat uiteraard ergens begrijpelijk is. Ergens ben ik hier wel blij om want zo goed kan ik hier allemaal gevoelensweg niet mee om. Ik weet niet hoe het komt en waarom, maar ik sprak er over met een vriend van me en die heeft net hetzelfde probleem. 'Emotioneel geblokkeerd' noemt hij het.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten